« تهیه رزومه حرفه ای»
توی این مقاله قراره در رابطه با موضوع تهیه و تنظیم رزومه حرفه ای صحبت کنیم
بعد از فارغ التحصیلی اولین دغدغه میشه ورود به بازار کار و این کاملا طبیعیه، برای اینکه چندین و چند سال زمان گذاشتیم هزینه کردیم درس خوندیم و حالا وقت ورود به بازارکار و کسب درآمده، اما یه مشکل کوچیک هستش و اونم اینه که نمیدونیم از کجا باید شروع کنیم، روال همیشگی این بوده که میرفتیم سراغ همشهری یا جدیدا سراغ کانالای استخدام تلگرام و با آگهی های مختلف استخدام مواجه میشدیم مثلا یه شرکت بازرگانی، یه شرکت تولیدی، یه شرکت خدماتی و… که داخل شون ذکر شده نیاز دارن به یک خانم یا آقا برای سمتهای مختلف که دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد حسابداری باشن جهت انجام امور مالی و حسابداری و در ادامه گفته شده ارسال رزومه به …
ارسال رزومه؟
کدوم رزومه؟
من که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدم، رزومه چی؟ به فکر فرو میریم که چیکار کنیم ؟
اینجا لازمه که چندتا گام موثر برداریم، اول اینکه سعی کنیم طی دوران تحصیل حتی اگر شده در قالب کارآموزی داخل یه شرکت مشغول بشیم
چونکه رشته حسابداری علاوه بر دانش و آگاهی نیاز به کسب مهارت داره و کارآموزی در طول دوران تحصیل میتونه کمک زیادی کنه به نزدیک شدن آموخته هامون به روال حقیقی امور مالی در شرکتها
مساله دوم میشه تنظیم یک رزومه حرفه ای ، اگر فرض رو بر این بگیریم که از رشته حسابداری فارغ التحصیل شدیم و در طول دوره تحصیل هم در شرکت یا سازمانی مشغول به کارآموزی بودیم برای اینکه کارفرما از ما دعوت کنه تا برای مصاحبه شغلی توی شرکتش بریم در قدم اول باید رزومه حرفه ای خودمون رو به روشهای مختلف از جمله ارسال ایمیل بفرستیم برای کارفرما
خب قطعا توی این بازه زمانی دیگران هم بیکار ننشستن و اونها هم رزومه خودشون رو برای شرکتها و کارفرماها ارسال کردن
حالا اینجا کارفرما هست و یه تعداد قابل توجه رزومه برای استخدام
و با این شرایط چطور میتونیم شانس خودمون رو برای انتخاب شدن رزومه مون از طرف کارفرما بالا ببریم
اولین قدم اینه که بدونیم رزومه چیه و از چه بخشهایی تشکیل شده؟
رزومه یه کلمه انگلیسی هستش و گاها CV هم گفته میشه و در ادبیات فارسی گفته میشه پیشه نامه
و شامل متنی هستش که برای کارفرما ارسال میکنیم و کارفرما از طریق مطالعه اون نسبت به ما و خصوصا توانمندی های حرفه ای مون شناخت پیدا میکنه و می سنجه که آیا ما برای سمت سازمانی که اون توی شرکتش خالی داره، شخص مناسبی هستیم یا نه
پس اولین شرط دعوت شما به یک مصاحبه شغلی ارسال یک رزومه قابل قبوله
حالا این رزومه قابل قبول باید چه جوری باشه ؟
یکی از دلایل موفقیت ما در لحظه انتخاب رزومه از طرف کارفرما اینه که وقتی که ما درخواست استخدام خودمون رو برای کسی میفرستیم پیش از ارسال خودمون رو بگذاریم جای اون آدم و از نگاه اون به رزومه نگاه کنیم مثلا در اکثر مواقع رزومه های جذب نیرو توی سمتهای کاردانی و کارشناسی یا سرپرستی و ریاست حسابداری میره روی میز مدیرمالی و رزومه های انتخاب مدیرمالی معمولا میره روی میز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پس مشخصه که رزومه توی این دو حالت باید با کمی حساسیت های متفاوت تنظیم بشه
اینجا میخوایم بریم سراغ داوطلبان استخدام برای سمت کاردانی یا کارشناس های مختلف حسابداری
اولین چیزی که توی لحظه انتخاب کارشناس یا کاردان یا حتی مثلا کمک حسابدار به چشم مدیر مالی میاد، نحوه ارائه مطالب و محتویات رزومه اس
یعنی ظاهر رزومه ، بخش های تشکیل دهنده اش، جدول بندیهای مناسبش، استفاده از فونت مناسب و همچنین استفاده از ترکیب رنگ مناسبش
پس هر چقدر در ارائه بهتر این موارد تلاش کنیم احتمال انتخاب رزومه برای مطالعه بیشتر بالا میره
در تنظیم رزومه در گام اول باید ظاهر اون رو طوری تنظیم کنیم که تمایل بیشتری در مطالعه کننده رزومه برای دقت بیشتر ایجاد بشه، حالا از طریق جدول بندی مناسب، استفاده از فونت مناسب و یا استفاده از ترکیب رنگ مناسب و در کل باید بدونیم که اگر رزومه ما در فرمت word برای کارفرما ارسال بشه ممکنه به دلیل متفاوت بودن تنظیمات برنامه word ما و کارفرما،
زمانی که کارفرما رزومه ما رو باز میکنه تمام اجزاش بهم بریزه و قابل مطالعه نباشه و جذابیت ظاهری خودش رو از دست بده
بنابراین حتما رزومه رو توی فرمت pdf برای کارفرماها ارسال کنیم
حالا بریم به سراغ اینکه محتوای یک رزومه خوب باید دارای چه مطالبی باشه
یک رزومه کامل و خوب باید به خواننده اطلاعات زیر رو در مورد شما به صورت مختصر و مفید ارائه کنه، روی کلمه مختصر و مفید تاکید میکنم تا بدونید نباید با جمله بندی و پاراگراف نویسی و خاطره نویسی رزومه رو تنظیم کنید و حتما از جداول در رزومه استفاده کنید
بخش اول رزومه:
بخش اول هر رزومه به طور معمول مشخصات فردی هستش واقعیت اینه که چون کارفرما برای مطالعه هر رزومه نهایتا 15 تا 20 ثانیه وقت میگذاره ارائه هرگونه اطلاعات اضافه میتونه باعث بشه که رزومه ما برای کارفرما خسته کننده بشه و شانس مون رو برای انتخاب از دست بدیم، بنابراین بهتره حتی در ارائه بخش معرفی خودمون هم اطلاعاتی رو در اختیار کارفرما بگذاریم که میدونیم در تصمیم گیری اهمیت داره و اطلاعات اضافه بهش ندیم
اصلا هم نگران این مسئله نباشیم که کارفرما باید برای پرونده پرسنلی مون اطلاعات کامل ما رو داشته باشه
چون اکثر کارفرماها خودشون فرمت گزینش نیرو دارن پس وقتی ما برای مصاحبه دعوت شدیم همونجا میبایست فرمت خود اونها رو پر کنیم و اطلاعات کاملتر رو اونجا بدیم پس داخل رزومه اصلی نیازی به ارائه تمام جزئیات مشخصات فردی نیست
مثلا اگه کارفرما محل زندگی ما رو بدونه میتونه تصمیم گیری کنه که اصلا ما امکان رفت و آمد روزانه به شرکتش رو داریم یا خیر
اما مثلا ارائه شماره شناسنامه و کد ملی هیچ تاثیری در انتخاب شدن رزومه ما از طرف کارفرما نداره
پس حواسمون جمع باشه فقط 15 تا 20 ثانیه فرصت داریم از طرف کارفرما انتخاب بشیم بنابراین اطلاعاتی که میبایست میکنم در بخش مشخصات فردی ارائه بشه شامل
نام و نام خانوادگی
سن
محل تولد
محل سکونت
وضعیت تاهل
راه های مختلف دسترسی کارفرما به ما مثل تلفن همراه و یک تلفن برای مواقع ضروری
آدرس ایمیل و نهایتا در رابطه با آقایون وضعیت نظام وظیفه
مشخصات فردی | |||
نام و نام خانوادگی | وضعیت تاهل | ||
تاریخ تولد | تلفن همراه | ||
محل تولد | آدرس ایمیل | ||
محل سکونت | وضعیت نظام وظیفه |
بعضی ها هم تشخیص میدن در این قسمت عکسی از خودشون ارائه بدن یا حتی ندن که تصمیم با خود شماست
فقط در رابطه با گذاشتن عکس این مسئله رو در نظر داشته باشید
که اگر کارفرمایی که رزومه شما به دستش میرسه آدم مدیر و با تجربه و پخته ای باشه با نگاهی دقیق به عکس شما میتونه تا حدی تشخیص بده که شما مناسب کار هستین یا نه
پس مراقب باشید برای اینکه مثلا اگه شما داوطلب کارآموزی هستید ظاهر شما و ته چهره شما نشون میده که آیا شما آدمی هستید که وقتی وارد شرکت شدید بچسبید به کار یا اینکه ممکنه آدم حاشیه داری باشید
یک مدیر خبره که سالهای سال با افراد مختلفی کار کرده از ته چهره شما بعضی از مسائل رو میفهمه
بخش دوم رزومه:
سوابق تحصیلی، توی این بخش ما باید به طور خلاصه و مختصر راجع به سوابق تحصیلی خودمون به کارفرما اطلاعات بدیم
بهترین شکلش تهیه جدولی با فرمت مناسب داخل word هستش و اینکه اطلاعات زیر رو به ترتیب از سمت راست به چپ داخل جدول قرار بدیم
مدرک تحصیلی
رشته تحصیلی
گرایش در رشته
نام دانشگاه و شهر محل تحصیل
سال ورود به دانشگاه و سال فارغ التحصیلی
و نهایتا معدل
سوابق تحصیلی | ||||||
ردیف | مدرک تحصیلی | رشته تحصیلی | گرایش در رشته | نام دانشگاه و شهر محل تحصیل | سال ورود به دانشگاه و سال فارغ التحصیلی | معدل |
تنها نکته توی این قسمت اینه که بهتره ما از ردیف یک تا پایین این جدول رو از گذشته شروع کنیم یا از آخرین مدرک تحصیلی یعنی مثلا اگه من دکترای حسابداری داشته باشم اولین ردیف جدول رو اختصاص بدم به معرفی سطح دکترا یا اینکه نه از دیپلم شروع کنم، بهترین روش اینه که در ردیف اول جدول آخرین مدرک تحصیلی ذکر بشه و بعد از اون دونه به دونه مدارک تحصیلی رو بریم به سمت عقب یعنی ردیف اول مثلا دکترا و ردیف دوم کارشناسی ارشد و ردیف سوم کارشناسی تا برسیم به اولش
دلیل این مسئله هم اینه که کارفرما میخواد در کوتاهترین زمان ممکن بفهمه آخرین مدرک تحصیلی ما چی بوده و آیا نتیجه سیر تحصیل ما، ما رو به جایی رسونده که او اطمینان داشته باشه که ما به لحاظ تئوریک به امور مسلط هستیم یا نه
در پایان این بخش هم میتونید در صورتی که در طی دوران تحصیل یا دوران اشتغال به کار خودتون مقاله ای، کتابی، پایان نامه کاربردی یا هر نوع خروجی دیگه ای که نشون بده که شما توی رشته خودتون به مرحله تولید علم رسیدید رو، قرار بدید و این مسئله خیلی مهمه خصوصا اینکه اگر مقاله شما توی نشریات معتبری چاپ شده باشه یا کتاب شما توی بازار موجود باشه و یا پایان نامه شما مثلا در صف صنعت اجرا شده باشه
بخش سوم:
دوره های آموزشی تخصصی غیر آکادمیک
اینکه کارفرما ببینه شما بعد از تحصیلات دانشگاهی یا حین اون یا در حین اشتغال به کارهای قبلی خودتون دوره های آموزشی مرتبط با رشته تحصیلی تون رو هم گذروندی خصوصا دوره های آموزشی کارگاهی و اجرایی، چون اطمینان بیشتری بهش داده میشه که قراره از فردی دعوت به کار بکنه که علاوه بر تحصیلات تئوریک دانشگاهی تا حدی با روالهای عملیاتی هم در قالب کارگاه ها سر و کار داشته
برای بچه های حسابداری همیشه پیشنهاد میشه که حتما دوره کامل کار با ویندوز، اکسل مقدماتی و پیشرفته، word مقدماتی و متوسطه و در کنارش دوره آموزش کار با یک یا دو نرم افزار مالی موجود در بازار رو بگذرونن خصوصا افرادی که سابقه کار در صنایع رو ندارن باید بدونن کارفرما آدم بی تجربه رو به شرطی متناسب با شرایط سازمانش به کار میگیره که در کنار مدرک دانشگاهی حتما تسلط به کار با نرم افزارهایی که اسمش ذکر شد، داشته باشه و همه ما میدونیم که گذروندن این دوره ها لزوما نیازی به داشتن سابقه کاری نداره
نهایتا اینکه به چه فرمتی اطلاعات دوره های مذکور رو داخل رزومه خودمون بیاریم میتونیم از همون فرمت ارائه اطلاعات دانشگاهی استفاده کنیم با این تفاوت که بعد از ذکر نام دوره و محل برگزاری دوره ذکر کنیم که اون دوره چند ساعت زمان برده و نهایتا آیا مدرکی برای اثبات شرکت در دوره داریم یا خیر
دوره های آموزشی تخصصی غیر آکادمیک | ||||
ردیف | نام دوره | محل برگزاری دوره | مدت زمان دوره | مدرک اخذ شده |
بخش چهارم:
سوابق شغلی و حرفه ای
کارفرما در زمینه سوابق شغلی و حرفه ای ما چی رو میخواد بدونه؟
اول اینکه ما توی چه شرکتهایی کار کردیم، درسته نام اون شرکتها میتونه مفید باشه اما مهمتر از اون اینه که کارفرمای جدید بدونه شرکت قبلی ما توی چه صنعتی فعالیت داشته و ما توی اون شرکت چه سمتی داشتیم و سرفصل عمده چه کارهایی مسئولیتش با ما بوده
بعد از اون مهمه که بدونه ما چه سالی وارد اون شرکت شدیم و چه سالی از اون شرکت خارج شدیم و دلیل اصلی خروجمون از اون شرکت چی بوده؟ پس میایم از سمت راست به سمت چپ این اطلاعات رو در جدول سوابق شغلی و حرفه ای خودمون وارد میکنیم
نام شرکت
صنعت
سمت سازمانی
سرفصل مسئولیتهای عمده
سال ورود و سال خروج
مدت زمانی که شرکت ما رو بیمه کرده
ودر نهایت دلیل خروج مون از اون شرکت
مسئله ترتیب سوابق شغلی در اینجا هم مطرحه و مثل نحوه ارائه سوابق تحصیل هستش، یعنی اینجا هم روال صحیح درج سوابق شغلی از آخرین شغل به سمت گذشته اس
یعنی در ردیف اول باید آخرین شغل و سمت سازمانی خودمون رو معرفی کنیم و در ردیف های بعدی به زمان عقب میریم،
این فرمت برای اون افرادی هستش که مسلما سابقه کاری دارن
سوابق شغلی و حرفه ای | |||||||
ردیف | نام شرکت | صنعت | سمت سازمانی | سرفصل مسئولیتهای عمده | سال ورود و سال خروج | مدت زمان بیمه در محل فعالیت | دلیل خروج از شرکت |
اما اون افرادی که اولین باره میخوان وارد بازار کار بشن ، نکات زیر کمک شون میکنه در تنظیم این بخش از رزومه
اول مشخص کردن اطلاعات جدول بالا برای شرکتی که توی اون شرکت کارآموزی کردین چون قرار شد که کارآموزی حین تحصیل رو فراموش نکنیم و گفتیم که امور مالی در کنار دانش پایه نیاز داره به آشنایی شما با روال های واقعی و فرآیندهای اجرایی امور مالی توی شرکتها
اما اگه شما بنا به هر دلیلی دوره کارآموزی رو نگذروندی باید واقعیتهایی رو در خصوص رشته کاری خودت و آینده حرفه ای خودت بدونی
اون واقعیتها چیه؟
اول اینکه در سالهای ابتدایی ورودتون به بازار کار به هیچ عنوان نباید به مسائل مالی و حقوقی فکر کنید نباید به این فکر کنید که چقدر میخوان بهمون حقوق بدن یا چند ساعت در روز قراره کار کنیم یا شرکت چه مزایایی رو در اختیارمون قرار میده در اولین سالهای کاری تنها و تنها مسئله ای که باید برای شما مهم باشه کار یاد گرفتن، مهارت پیدا کردن و ارتباط دادن آموخته های دانشگاهی تون با روالهای واقعی امور مالی توی شرکتهاست
پس توی این شرایط توصیه میکنم رزومه رو برای شرکتهای خوب و شناخته شده بفرستید و توی اون رزومه تماما به دنبال این باشید که بتونید برای یک یا دو سال کارآموزی حتی بدون حقوق هم که شده انجام بدید و وارد این شرکتها بشید
حالا چرا باید سراغ شرکتهای مثلا متوسط و یا بزرگ یا شناخته شده رفت چون واقعیت کارآموزی توی شرکتهای کوچیک بار مهارتی خوبی برای شما نداره به نسبت زمانی که شما به رایگان در اختیار کارفرما قرار میدین
خب از اینکه بگذریم یه تکنیک خوب برای بچه هایی که تازه فارغ التحصیل شدن و میخوان وارد بازار کار بشن اما سابقه شغلی ندارن اینه که مثلا شما میتونید توی جدول مربوط به سوابق شغلی متن هایی مثل متنی رو که من الان یه نمونه اش رو براتون گذاشتم رو قرار بدین، اون متن میتونه یه متنی باشه مثل این
به این دلیل که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده ام و با علم به این مسئله که دانسته های تئوریک بنده حتی اگر در سطح بالایی هم باشد فاصله زیادی با نیازمتدیهای سازمانها و شرکتها دارد بنابراین به اتکا دانش قوی تئوریک ، مسئولیت پذیری، پذیرش سختی فشار و زمان کار و اشتیاق به یادگیری و مفید بودن بدون چشم داشت مالی درخواست کارآموزی در شرکت شما را دارم
یا جملاتی مثل این یا مشابهش، میتونه تاثیر لازم رو بر روی کارفرما داشته باشه و بهترین فرصت باشه برای ورود شما به بازارکار
خصوصا اینکه کارفرما ببینه در کنار این ادعاهای شما که باید قطعا بهش عمل هم بکنید تسلط لازم برای کار با کامپیوتر و نرم افزارهای مالی هم در نتیجه شرکت شما در دوره های آزمایشی وجود داره و در رزومه شما ذکر شده
بخش پنجم:
معرفی توانمندیهای تخصصی شما که مرتبط با شغل درخواستی تون هستش
مثلا تسلط به کار با نرم افزارهای تخصصی مالی و بهای تمام شده یا تسلط به امور اداری یا توانایی کار گروهی یا توانایی اداره و مدیریت جلسات و مسائلی مثل این برای سرپرستان یا مدیران مالی
در نظر گرفتن این بخش کمک زیادی میکنه که کارفرما بفهمه شما تا چه حدی با شرایط و ضوابط و نیازمندیهای کار در محیط های کاری آشنا هستین
پس موارد متفرقه و بی ربط رو خواهشا حذف کنید
مهارت های شغلی |
بخش ششم:
این بخش میتونه اختصاص پیدا کنه به معرفی توانمندیهای عمومی شما
حواستون باشه اون دسته از توانمندی هایی رو باید توی این قسمت ذکر کرد که از نگاه کارفرما وجودش بتونه توی سازمان باعث ایجاد ارزش افزوده بشه مثل تسلط به زبان انگلیسی یا زبانهای دیگه
ویژگیها و خصوصیات بارز شخصیتی شما هم میتونه درج بشه و کمک بکنه مثلا میتونید خودتون رو توی این بخش اینطور معرفی کنید
هدفمند، دارای برنامه ریزی، دقیق، مصمم در انجام امور محوله، مسئولیت پذیر، سختکوش، توانایی سازگاری در انجام کارهای گروهی و … به شرطی که واقعا توانایی های لازم رو برای اینکارها توی وجود خودتون ایجاد کرده باشید
توانمندی های عمومی |
بخش هفتم :
بیان صریح و شفاف درخواست از کارفرما
توی این بخش حالا که شما داشته های خودت رو برای کارفرما به اختصار معرفی کردی باید به طور شفاف خواسته خودت رو هم بیان کنی مثلا نوع درخواستت رو در قالب یه جدول با فرمت یا فونت مناسب از سمت راست به چپ بیان کنی حالا میتونه استخدام در سمت کارشناس حسابداری باشه یا نوع درخواستت میتونه کارآموزی باشه و بعد از اون، شرایط زمانی همکاریت رو عنوان کنی مثلا تمام وقت میخوام کار کنم، پاره وقت، پروژه ای یا فرمتهای دیگه
و در نهایت بگی که حداقل حقوق پایه درخواستی من X ریاله و در نهایت اشاره کنی به سایر موارد مثل اینکه درخواست داری که بیمه ات بکنن یا نه یا اگر مدیری هستی که نیاز داری که مثلا وسیله ای برای ایاب و ذهاب در اختیارت باشه یا نباشه رو میتونی در ادامه این جدول در انتهای اون ذکر کنی
درخواست از کارفرما | ||||||
استخدام در سمت کارآموز امور مالی | استخدام در سمت کارشناس امور مالی | استخدام در سمت ریاست امور مالی | استخدام در سمت مدیریت مالی | شرایط زمانی همکاری | حقوق درخواستی | سایر موارد |
و اما نهایتا یکسری نکته به درد بخور کلیدی رو عنوان میکنم که به شما کمک میکنه رزومه تون وقتی که ارسال میشه، از طرف کارفرما پذیرفته بشه و شما دعوت بشید برای مصاحبه های شغلی
اون نکات چی هستن؟
نکته اول درسته که رزومه ها کلا فرمتهای شبیه بهم دارن اما فراموش نکنید که لزوما دنبال چهارچوب و فرمت ظاهری استاندارد برای رزومه نباشید سعی کنید در ارائه رزومه و تنظیم شکل ظاهری اون خلاقیت داشته باشین، چرا؟ چون نتیجه این خلاقیت باعث میشه رزومه شما شبیه رزومه دیگران نباشه و از سوی کارفرما جلب توجه کنه و همین مسئله عامل اصلی بشه برای انتخاب و مطالعه بیشتر رزومه شما از سمت کارفرما
نکته دوم خواهشا اطلاعات متناقض ندید، مثل رشته های تحصیلی بی ربط، دیپلم انسانی، کارشناسی زیست گیاهی، کارشناسی ارشد حسابداری و یا سوابق شغلی بی ربط مثل مسئول آزمایشگاه، کارشناس فروش، کارشناس حسابداری، خیاط
چون اگر خودت هم باشی چنین کسی رو دعوت به مصاحبه حضوری نمیکنی ، هدف ما فقط پر کردن رزومه نیست توی این شرایط فقط ذکر کن کارشناسی ارشد حسابداری یا از شغل های بی ربطت صرفه نظر کن فقط کار شناس حسابداری رو ذکر کن
سومین نکته کلیدی داستان نویسی و خاطره نویسی نکن فراموش نکن حداکثر فرصت ما برای انتخاب شدن رزومه مون از سمت کارفرما 15 تا 20 ثانیه اس
چهارمین نکته اینه که سوابق کاری غیر قابل اتکا و کوتاه مدت رو حذف کنید
نکته پنجم، لطفا توی مسیر کاری خودتون پل های پشت سر رو خراب نکنید اگر در زمان ورود به شرکتها و در زمان خروج از شرکتها بنا به دلایل منطقی یا حتی غیر منطقی روابط تون با افراد بهم خورد حتما درستش کنید و بعد بیرون بیاید به دو دلیل
1-کارفرمای بعدی شما احتمال داره با کارفرمای قبلی تماس بگیره و از شرایط شما بپرسه
2-زندگی و رشد در مسیر زندگی بهتون یاد میده که شرکتها میگذرن اما روابط شما با همکاران تون در حرفه از شما انسان والایی میسازه
ششمین نکته کلیدی این هستش که موقع ارسال رزومه از طریق ایمیل، لطفا موضوع ایمیل و متن ایمیل رو کاملا محترمانه و مختصر تنظیم کنید و بعد رزومه خودتون رو در قالب pdf بهش اتچ کنید
نکته هفتم هم اینکه حرفه ای ترها میتونن رزومه خودشون رو به صورت دو زبانه ارسال کنن که قطعا تاثیر قابل توجهی در دید برخی از کارفرماها داره
امیدوارم که این مقاله و نکات عنوان شده داخلش بتونه کمک کننده باشه برای شما توی تهیه رزومه کاری حرفه ای
در ضمن یک نمونه رزومه طراحی شده و در اختیار شما عزیزان قرار میگیره
به نام خدا
رزومه
مشخصات فردی | |||
نام و نام خانوادگی | وضعیت تاهل | ||
تاریخ تولد | تلفن همراه | ||
محل تولد | آدرس ایمیل | ||
محل سکونت | وضعیت نظام وظیفه |
سوابق تحصیلی | ||||||
ردیف | مدرک تحصیلی | رشته تحصیلی | گرایش در رشته | نام دانشگاه و شهر محل تحصیل | سال ورود به دانشگاه و سال فارغ التحصیلی | معدل |
دوره های آموزشی تخصصی غیر آکادمیک | ||||
ردیف | نام دوره | محل برگزاری دوره | مدت زمان دوره | مدرک اخذ شده |
سوابق شغلی و حرفه ای | |||||||
ردیف | نام شرکت | صنعت | سمت سازمانی | سرفصل مسئولیتهای عمده | سال ورود و سال خروج | مدت زمان بیمه در محل فعالیت | دلیل خروج از شرکت |
مهارت های شغلی |
توانمندی های عمومی |
درخواست از کارفرما | ||||||
استخدام در سمت کارآموز امور مالی | استخدام در سمت کارشناس امور مالی | استخدام در سمت ریاست امور مالی | استخدام در سمت مدیریت مالی | شرایط زمانی همکاری | حقوق درخواستی | سایر موارد |
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.